Jak wygląda proces zamówienia i realizacji Rękodzieła
w Pracowni Szafirkowych Pasji

  1. Skontaktuj się ze mną mailowo, poprzez DM na Instagramie, Messenger na Facebooku i napisz, jakim rodzajem rękodzieła jesteś zainteresowana/-y. Jeśli wiesz, tylko, że chcesz np. chustę – nic nie szkodzi.
  2. Zaproponuję Ci różne wzory, postaram się, żeby Dzieło trafiło w Twój gust.
  3. Nie musisz się znać na włóczkach. Zaproponuję Ci wysokiej jakości włóczki, które będą jak najbardziej odpowiednie dla Ciebie
  4. Na starcie nie musisz mieć sprecyzowanej kolorystyki. Pokażę Ci narzędzia, gdzie sam/-a będziesz mogła zaprojektować kolory.
  5. Gdy wybierzesz wzór i włóczkę wyceniam pracę. Na cenę Rękodzieła składa się nie tylko koszt materiału, ale też koszt mojej pracy i część kosztów stałych utrzymania firmy. Pamiętaj, Rękodzieło to nie produkcja maszynowa, wymaga dużo więcej pracy, czasu i serca, ale właśnie dzięki temu jest wyjątkowe.
  6. Gdy zaakceptujesz wycenę, poproszę Cię o zadatek (kwotę Ci podam). Jego kwota pokrywa koszty materiałów i częściowo koszt mojej pracy. Oczywiście jest możliwe spisanie umowy.
  7. Materiały zazwyczaj zamawiam ja, po otrzymaniu zadatku. Jest możliwość zamówienia materiałów przez klienta, wtedy proszę o przesłanie ich na mój adres.
  8. Realizacja zamówienia to okres około 2 tygodni od momentu otrzymania materiałów – w zależności od wielkości projektu. W tym czasie wykonuję dla Ciebie Rękodzieło, piorę i blokuję, suszę, pakuję i wysyłam do Ciebie. Często – na życzenie Klienta – wysyłam zdjęcia z postępów prac. Daj, proszę znać, że chcesz takie otrzymywać.
  9. Gotowe zamówienie wysyłam za pobraniem. Kwota pobrania to:

Umówiona kwota – zadatek + koszty wysyłki za pobraniem