Jak wygląda proces zamówienia i realizacji Rękodzieła
w Pracowni Szafirkowych Pasji
- Skontaktuj się ze mną mailowo, poprzez DM na Instagramie, Messenger na Facebooku i napisz, jakim rodzajem rękodzieła jesteś zainteresowana/-y. Jeśli wiesz, tylko, że chcesz np. chustę – nic nie szkodzi.
- Zaproponuję Ci różne wzory, postaram się, żeby Dzieło trafiło w Twój gust.
- Nie musisz się znać na włóczkach. Zaproponuję Ci wysokiej jakości włóczki, które będą jak najbardziej odpowiednie dla Ciebie
- Na starcie nie musisz mieć sprecyzowanej kolorystyki. Pokażę Ci narzędzia, gdzie sam/-a będziesz mogła zaprojektować kolory.
- Gdy wybierzesz wzór i włóczkę wyceniam pracę. Na cenę Rękodzieła składa się nie tylko koszt materiału, ale też koszt mojej pracy i część kosztów stałych utrzymania firmy. Pamiętaj, Rękodzieło to nie produkcja maszynowa, wymaga dużo więcej pracy, czasu i serca, ale właśnie dzięki temu jest wyjątkowe.
- Gdy zaakceptujesz wycenę, poproszę Cię o zadatek (kwotę Ci podam). Jego kwota pokrywa koszty materiałów i częściowo koszt mojej pracy. Oczywiście jest możliwe spisanie umowy.
- Materiały zazwyczaj zamawiam ja, po otrzymaniu zadatku. Jest możliwość zamówienia materiałów przez klienta, wtedy proszę o przesłanie ich na mój adres.
- Realizacja zamówienia to okres około 2 tygodni od momentu otrzymania materiałów – w zależności od wielkości projektu. W tym czasie wykonuję dla Ciebie Rękodzieło, piorę i blokuję, suszę, pakuję i wysyłam do Ciebie. Często – na życzenie Klienta – wysyłam zdjęcia z postępów prac. Daj, proszę znać, że chcesz takie otrzymywać.
- Gotowe zamówienie wysyłam za pobraniem. Kwota pobrania to:
Umówiona kwota – zadatek + koszty wysyłki za pobraniem